Opłata za udział w Konferencji

UCZESTNIK
800 pln
800 zł brutto - płatność do 31.05.2023
900 zł brutto - płatność od 01.06.2023
1250 zł brutto - płatność na miejscu
Opłata obejmuje: 
udział w obradach, materiały konferencyjne,
serwisy kawowe, obiad oraz kolację dnia 15.09.2023,
elektroniczny certyfikat udziału

Opłata nie obejmuje:

zakwaterowania, kolacji 14.09.2023

CZŁONEK PTGO/PTO
650 pln
650 zł brutto - płatność do 31.05.2023
750 zł brutto - platność od 01.06.2023
1000 zł brutto - platność na miejscu
Opłata obejmuje: 
udział w obradach, materiały konferencyjne,
serwisy kawowe, obiad oraz kolację dnia 15.09.2023,
elektroniczny certyfikat udziału

Opłata nie obejmuje:

zakwaterowania, kolacji 14.09.2023

STAŻYSTA / W TRAKCIE SPECJALIZACJI
650 pln
650 zł brutto - płatność do 31.05.2023
750 zł brutto - platność od 01.06.2023
1000 zł brutto - platność na miejscu
Opłata obejmuje: 
udział w obradach, materiały konferencyjne,
serwisy kawowe, obiad oraz kolację dnia 15.09.2023,
elektroniczny certyfikat udziału

Opłata nie obejmuje:

zakwaterowania, kolacji 14.09.2023


KLIKNIJ TUTAJ, ABY SIĘ ZAREJESTROWAĆ
 
Dodatkowe opcje


OSOBA TOWARZYSZĄCA
300 pln
300 zł brutto - płatność do 31.05.2023
350 zł brutto - płatność od 01.06.2023
400 zł brutto - płatność na miejscu
Opłata obejmuje: obiad oraz kolację dnia 15.09.2023.
Nie obejmuje: zakwaterowania, kolacji 14.09.2023
KOLACJA 14.09.2023
300 pln
 300 zł brutto - uczestnik płatność do 10.09.2023
340 zł brutto - płatność po 10.09 oraz na miejscu

340 zł brutto - kolacja dla os. towarzyszącej
* Kolacja nie jest finansowana ze środków firm członkowskich Izby POLMED lub MedTech Polska


Oferta zakwaterowania dla uczestników

Zachęcamy do rezerwacji zakwaterowania na dwie doby 14-16.09.2023 r. ponieważ obrady kończą się w późnych godzinach wieczornych.

POKOJE STANDARD

pokój 1-osobowy: 395 zł brutto/doba
pokój 2-osobowy: 475 zł brutto/doba
cena za pokój (nie za miejsce w pokoju)
W cenę noclegu wliczone jest śniadanie.

Rezerwacji można dokonać w formularzu rejestracyjnym

POKOJE DELUXE

pokój 1-osobowy: 485 zł brutto/doba
pokój 2-osobowy: 565 zł brutto/doba
cena za pokój (nie za miejsce w pokoju)
W cenę noclegu wliczone jest śniadanie.

Rezerwacji można dokonać w formularzu rejestracyjnym


WAŻNE INFORMACJE

Doba hotelowa: 16:00 - 12:00
Potwierdzenie rezerwacji - rezerwacja noclegu jest gwarantowana wyłącznie po terminowym uregulowaniu należności oraz otrzymaniu mailowego potwierdzenia od Organizatora.
Parking płatny indywidualnie - brak możliwości rezerwacji


Rezerwacji zakwaterowania należy dokonać w formularzu rejestracyjnym.
Osoby, które zarejestrowały się bez rezerwacji noclegu, a są zainteresowane zakwaterowaniem w miejscu Konferencji prosimy o kontakt mailowy

REJESTRACJA - KLIKNIJ TUTAJ
 
Regulamin, dane do płatności, informacje o fakturowaniu
Rejestracja na Konferencję jest jednoznaczna z zapoznaniem się, akceptacją oraz zobowiązaniem przestrzegania postanowień zawartych w Regulaminie, który dostępny jest TUTAJ.


Dane konta do wpłaty
Bachleda Kongresy Eventy Sp. z o. o.
ul. Krupówki 29 | 34-500 Zakopane
Santander Bank Polska S. A.
nr konta: 66 1090 1838 0000 0001 1926 0858
Tytuł przelewu: imię i nazwisko uczestnika / nr proformy

Proforma i faktura
Jeśli potrzebują Państwo proformę prosimy wpisać tę informację w uwagach u dołu formularza rejestracyjnego.
Jeśli opłata ma zostać podzielona na dwa podmioty również prosimy wskazać to w polu uwagi wpisując dane wymagane do wystawienia dokumentów.
Za udział w Konferencji oraz zakwaterowanie Uczestnik otrzyma fakturę z 23% VAT.
Faktura właściwa zostanie wystawiona wyłącznie po zaksięgowaniu wpłaty na koncie organizatora.
Faktura proforma oraz faktura właściwa zostaną przesłane drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany podczas rejestracji.
W razie braku dokumentu w skrzynce odbiorczej prosimy o sprawdzenie folderu spam na Państwa poczcie e-mail.
Uczestnik lub osoba działająca w jego imieniu ponosi odpowiedzialność za poprawność danych do faktury.

Koszty anulacji
Anulacji należy dokonać wyłącznie drogą mailową, której potwierdzenie nastąpi na podstawie zwrotnej wiadomości mailowej od Organizatora.
Anulacja bez ponoszenia kosztów obowiązuje do 100 dni przed rozpoczęciem Konferencji.
Po tym terminie obowiązywać będą następujące koszty rezygnacji:
- anulacja między 100-70 dni przed Konferencją płatnik ponosi 35% kosztów,
- anulacja miedzy 70-40 dni przed Konferencją płatnik ponosi 50% kosztów,
- anulacja miedzy 40-14 dni przed Konferencją płatnik ponosi 75% kosztów,
- anulacja 14 dni lub mniej przed Konferencją płatnik ponosi 100% kosztów.
Szczegóły zawarte są w Regulaminie.